суббота, 24 января 2015 г.

Дмитро Гордон



Автобіографія
Я, Гордон Дмитро Ілліч, народився 21 жовтня 1967 року в Києві в сім'ї корінних киян. Перший рік свого життя провів разом з батьками і бабусею в комунальній квартирі на площі Толстого, де жило ще багато сімей, а єдиний туалет знаходився у дворі і був постійно окупований щурами. Незабаром ми отримали довгоочікувану двокімнатну квартиру в Борщагівській хрущовці.

До п'яти років я вже не тільки вмів читати, але і напам'ять знав всі країни світу та їх столиці, а улюбленою моєю іграшкою були атласи континентів.
До школи пішов у шість років і благополучно закінчив її в 15, оскільки у шостому класі не вчився - з п'ятого перейшов відразу в сьомий, склавши іспити за ключовими дисциплін екстерном.
Мабуть, якісь здібності в мені були, тому що, вже в другому-третьому класі, в разі хвороби вчительки, я вів на її прохання уроки і ставив своїм однокласниками оцінки в журнал. Що цікаво, це нікого не дивувало і сприймалося, як само собою зрозуміле.
У шкільні роки чим я тільки не захоплювався. Книгами, історією революції, громадянської і Великої вітчизняної війн (знав напам'ять не тільки прізвища та імена-по батькові всіх скільки-небудь відомих діячів партії та уряду, а й дати їх народження і смерті), кінофільмами (пам'ятав напам'ять всіх акторів і подробиці їхніх біографій) , піснями (знову-таки знав напам'ять не тільки тексти, а й авторів музики і слів). Років у 13 дуже захопився (природно, із всебічним зануренням у предмет) театром і футболом, і це захоплення залишилося у мене до цих пір.
У 1983 році вступив (за свідоцтвом про народження, тому в 15 років паспорта у мене ще не було) в Київський інженерно-будівельний інститут. Конкурс там був невеликий, до того ж у ті роки йти на факультет журналістики університету єврею не було ніякого сенсу. Всі 5 років навчання в КІБІ я відверто мучився, оскільки займався не своєю справою. Слава Богу, викладачі входили в моє становище і розуміли, що інженер з мене не вийде, а друзі і тато робили за мене проекти, при одному тільки погляді на які я покривався холодним потом.
Після третього курсу КІБІ пішов в армію і сумлінно відслужив два роки під Ленінградом у ракетних військах оперативно-тактичного призначення. Був сержантом, командиром відділення. Після першого року служби мені і ще декільком хлопцям довірили командувати зборами молодих солдат у кількості 80 осіб. Нам належало навчити азам військової підготовки 20 чеченців, 20 грузин, 20 росіян, 10 латишів і 10 азербайджанців. Тоді я вперше подумав, що з такою "дружбою народів" довго СРСР не протримається.
В армії, під впливом перебудовної преси, в першу чергу "Огонька", я став кандидатом в члени КПРС, але, повернувшись, побачив, що не окремі керівники партії винні у розвалі країни, а ідеологія і система в цілому. Членом КПРС я так і не став.
Ще навчаючись на другому курсі КІБІ, почав активно публікуватися в кращих українських газетах - "Вечірньому Києві", "Комсомольское знамя", "Молоді України", "спортівній газеті", "Молодій Гвардії", "Прапорі комунізму ". Пізніше співпрацював з "Комсомольською правдою", наклад якої тоді 22 мільйони примірників. В результаті розподіл з КІБІ я отримав не на будівництво і не до проектного інституту, а в ... редакцію газети "Вечірній Київ", яка клопотала про це перед ректором. Такого безпрецедентного розподілу в КІБІ ще не було.
У "Вечірньому Києві" я пропрацював до тих пір, поки в 1992 році група професіоналів на чолі з Олександром Швецем, який створив на той час "Київські відомості", туди не перейшла. Після "Київських" у моїй творчій долі були "Всеукраїнські відомості", а потім в 1995 році я створив власну газету - тижневик світської хроніки "Бульвар".
Сьогодні тираж "Бульвару" перевищує півмільйона примірників, це сама тиражна, масова і популярна газета України. По-справжньому народна газета. "Бульвар" абсолютно ніким не заангажований, демократичний і толерантний, в ньому можна знайти різні точки зору на однин і той же питання.
Роботу в "Бульварі" я поєдную з видавництвом власних книг ( їх уже вийшло 16, в тому числі восьмитомник "Герої смутного часу") і випуском телепрограми "В гостях у Дмитра Гордона", героями якої стали понад 120 знаменитостей - від Горбачова до Блохіна.
Останнім часом я захопився естрадою. Записав понад 30 пісень і зняв п'ять кліпів (з Валерієм Леонтьєвим, Олександром Розенбаумом, Тамарою Гвердцителі та Наталею Могилевською за участю Льва Дурова, Михайла Свєтіна, Валентина Тализіна, Ніни Русланової, Леоніда Буряка, Ади Роговцевої, Романа Віктюка, Павла Глоби, Таїсії Повалій, Яна Табачника, Тетяни Недєльською, Олександра Волкова і Руслани Писанки).
Я щасливий в особистому житті. Одружений на дівчині на ім'я Олена. У мене підростає четверо дуже хороших дітей - Ростислав, Дмитро, Лизочка і Льова.


Інформацію взято з сайту 
http://ukrfoto.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий