среда, 29 апреля 2015 г.

Як правильно писати прес-реліз



Правило написання прес-релізу: одна новина - один прес-реліз. Якщо у Вас пройшов захід за результатами якого багато що сталося - пишіть декілька прес-релізів і розсилайте їх окремо.

Під час створення повідомлення бажано якимось чином актуалізувати тему, тобто пояснити чому інформація важлива саме сьогодні - певного числа, місяця, року.


Повідомте факти та суть з самого початку в короткій формі. Ця частина тексту називається «лід». Після ліду необхідно розвинути тему більш детально, надавши додаткову інформацію та коментар експерта (ваш). Не забувайте розшифровувати всі абревіатури.

У кінці потрібно залишити довідку про компанію та контакти для зворотнього зв'язку - якщо журналіст захоче оперативно щось уточнити чи перевірити.
Пам`ятайте: спочатку пишемо коротке, сконцентроване на темі, повідомлення на 1-3 речення, потім - докладний опис.

Ще одне правило: у заголовку може бути максимум 7 слів. Занадто довгі заголовки погано сприймаються для розуміння. Що коротше - то краще.
Бажано, щоб обсяг прес-релізу не перевищував 2500-3000 знаків з пробілами. Ідеальний розмір - це одна сторінка, написана шрифтом Times New Roman висотою 12 пунктів (це буде в межах 2500 знаків з пробілами).

Речення мають бути короткими. Якщо одне речення займає три рядки, в цьому випадку його слід розбити на два. Винятком можуть бути довгі імена, назви чи регалії.
Збережіть файл в режимі сумісності з форматом *.doc. Перевірте щоб цей формат збігався зі стандартом Word 97-2003. Таким чином, файл можна буде читати на всіх стандартних системах.

Якщо прес-реліз готовий, вичитайте його ще раз. Переконайтеся, що у ньому немає опечаток та інших небажаних речей. Скільки помилок ви нарахували у повідомленні вище?
Назвіть файл так, щоб було зрозуміло про що йде мова. Знову ж таки, найголовніше тут - це стислість. В ідеалі, ваше повідомлення має давати відповіді на питання: Хто? Що? Де? Коли? Чому? Яким чином?

Нижче розмістіть коротку інформацію про вас чи вашу компанію: її позицію на ринку, чим займається, коли заснована, перелічіть клієнтів.
Будьте уважні: пишіть так, щоб текст не був схожим на рекламний. Це не реклама вашої компанії, а інформація для журналістів.



                                                                                                   Інформацію взято з 
http://przombie.com/ua/stvorennya-novin/yak-pravilno-pisati-pres-reliz


Комментариев нет:

Отправить комментарий